Author Topic: Joran van der Sloot weet lijk Nathalie dus wel te liggen  (Read 671 times)

Offline Rob Wessels

• Kletskopje
  • Hero Member
    • View Profile
Joran van der Sloot weet lijk Nathalie dus wel te liggen
« on: Juni 13, 2010, 08:02:46 am »
In Peru heeft Joran van der Sloot aangegeven dat hij wel weet waar het lijk van Nathalie Holloway begraven ligt. Het lijk ligt dus helemaal niet in het water, hij wil zijn straf in een cel op Aruba uitzitten omdat hij bang is vermoord of in ieder geval ernstig mishandeld te worden in een Peruaanse cel...

Offline Tonia

• Newbie
  • *
    • View Profile
Re:Joran van der Sloot weet lijk Nathalie dus wel te liggen
« Reply #1 on: November 19, 2010, 10:37:16 pm »
Er is een kaak van een jonge vrouw gevonden op Aruba dus ik denk dat ze nu wel het lijk van Nathaly gevonden hebben.

Offline bambam

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
Re:Joran van der Sloot weet lijk Nathalie dus wel te liggen
« Reply #2 on: Augustus 26, 2011, 09:46:56 pm »
Er is volgens mij nog steeds geen bewijs dat Joran echt Nathalie om het leven heeft gebracht.
Wel dat hij die Stefanie Flores vermoord heeft en dat zou in een opwelling zijn gebeurd.

Het geeft wel te denken, de kans dat hij dus Nathalie om het leven heeft gebracht is zeker aanwezig.

Ik vind het heel erg voor die moeder, die heeft al die tijd onzekerheid over het lot van haar dochter, goed ze zal wel dood zijn maar toch is het verschrikkelijk, je blijft toch altijd hopen dat je kind in leven is.